Pyhä-Luosto National Park

|

A 116km de Rovaniemi es troba el Parc Nacional de Pyhä-Luosto, que és on hem anat avui a fer una mica d'esquí nòrdic. Quan hem sortit de Rovaniemi anàvem tapats com a cebolletes, xq feia ventisca i nevava amb força, i no sé en quin moment ha sortit el sol i ja s'ha quedat per tot el dia. Fantàstic! perque ens ha permès veure el paisatge amb un altre to, però hem suat com a porquets.

Ens hem apropat al Parc Nacional per la part de Luosto, on hem començat una ruta d'esquí nòrdic d'uns 18km. Al principi, tant d'esquí alpí, no ens feiem amb aquest tipus d'esquís, i ens hem emportat algun que altre pinyo important, però després ja hem anat fent. El paisatge era impressionant i es sentia el silenci, que sol s'interrompia quan algun arbre decidia que ja no podia més amb la càrrega de neu i li queia tota.

Hem parat a fer un mos (portavem bocadillets a la motxila), i a fer alguna foto, perque és taaaaan bonic, que jo vaig tot el dia mirant per tot arreu, intentant guardar tot el que veuen els meus ulls, per quan me queixi de la vida, me'n recordi que moltes vegades tinc molta sort i no me'n adono. Tornant cap a casa, hem vist la posta de sol i jo ja he caigut rendida i m'he adormit al cotxe. En total han sigut unes 4h llargues de ruteta.





D'aquí un ratet ens enfundarem de nou i sortirem a la muntanya a veure si veiem l'aurora boreal. No crec (perque encara que el cel està ras, no sé si fa prou fred), però per si de cas, sortirem. Demà us ho explico!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada