A falta de pan buenas son tortas

|
Aprofitant el cap de setmana a Barcelona per motius de feina, ahir vaig quedar amb una amiga que sempre em diu "no entiendo porque no te quieres quedar nunca". Doncs avui mentre anava rodant per Collserola pensava "pues yo no entiendo com es podeu quedar aquí".

Sortint de la feina, he aprofitat una sendereta que em queda allí mateix, per enfilar-me muntanya amunt fins arribar a la carretera de les aigües. Gent a peu, corrent, passejant lo xuxo, amb bici...allò sembla la rambla! I jo que sempre corro sense música perque m'agrada sentir la muntanya, avui anava amb l'mp3 a tot trap. 

Passant pel club de golf, he arribat a l'antena antiaèria, on volia fer alguna foto, però la polució era tal, que sol es veia una mena de boirum marró que enterenyinava la ciutat. Quin fàstic, tot lo dia respirant esta porqueria! Seguint la pista he anat cap a la zona de St. Pere Màrtir i després cap al Turó d'en Cors, on un corredor m'ha explicat un parell de caminets de per allí, que demà vull anar a investigar. Una sendera ben dreta m'ha baixat fins la zona de Can Caralleu, des d'on m'ha estat fàcil creuar part de la ciutat per arribar a casa. En total 2h 41min, menys del que hauria volgut però Barcelona ja ho té això, que sempre et fa anar a toc de pito, i tenia pressa perque havia quedat per dinar.

La veritat és que la sortideta en si no m'ha agradat, però és lo que hi ha, i com bé diu la capçalera: a falta de pan buenas son tortas.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada