A cantar que tinc pressa!

|
Necessito 2dies per escriure una mísera entrada del cap de setmana, i es que és tal la diferència entre aquí i allí, o sigui entre setmana i finde, que tardo 48h per escriure quatre ratlles. Penós!

Mentre esmorzava dissabte encara no tenia clar si running o btt. Les dos opcions tenien pros i contres, però al final vaig decidir running per anar amotllant les noves Asics Trabuco (segueixo fidel a elles!) i per no matxacar més la contractura a l’esquena, fruit de la tensió acumulada en una setmana de cirugies ratonils un tant complicades. 6minuts després de sortir de casa, ja tenia el cor a la boca: divina Garita! Feia dies que no pujava per allí i m’apeteixia molt. Un cop dalt vaig arribar-me a la Font de Vicentó, a veure les meves sapetes (moníssimes!). Per la pista vaig pujar fins a Monetze per agafar la sendera a la Tossa, des d’on casi sense moure els peus, podia veure toooota la Serra del Montsant, la Creu de Santos i la Miranda. Una passada! Baixada directa a Monegrets i d’allí a Les Covetes, per pujar Fogassos axixarrada de calor i baixar pitando i cantant pel Grau. 3h 29min de trail trencacames. Llàstima no tenir més temps.

Diumenge si que no perdonava, tocava btt que em fa prou falta. La veritat és que vaig sortir sense ruta definida, direcció La Serra per agafar un camí que no conexia i que em va portar a Capçanes creuant els camps de vinya del Priorat. Tenia el temps contat, que a les 11h havia quedat, però encara vaig donar el tomb a la Fou per tornar a gasssssssss i cantant (a contratemps) per Guiamets. 36km ben treballats en 2h 37min.

En general bones sensacions i recuperacions ràpides, però em fa falta augmentar més la intensitat i m’està costant perque ara vaig molt còmoda i feliç, i sé que lo següent és patirrrr. No cantaré tant!
    

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada