|
Em dic Thais Pentinat i vaig néixer a Tivissa el 3 d’Agost de 1984. Amb les llicenciatures de Biologia i Bioquímica de base, he seguit la meva formació professional amb màsters en Biologia Experimental i Biomedicina. Actualment tinc la sort i el plaer de treballar en la meva tesi en Biomedicina, en els laboratoris de recerca d’un centre clínic de renom.

Inquieta des de sempre, he practicat múltiples esports i disciplines (des de la dansa fins al handbol, passant per la natació i el futbol entre d’altres), però la muntanya m’ha anat captivant a poc a poc, fins convertir-se gairebé en un estil de vida. Curses de muntanya, btt, raids, vies ferrades i esquí m’aporten la força i seguretat necessàries per tirar endavant qualsevol projecte. El poc temps lliure que em queda intento disfrutar-lo amb altres aficions com la gralla, la fotografia, la lectura, la botànica i darrerament la salsa.

Amb la força de voluntat com a virtut, lluito els objectius fins al final, ja que considero una derrota no intentar-ho; i entenc el fracàs com una mala aproximació i una oportunitat d’aprendre. A partir d’aquí, m’és fàcil creure que res és impossible. IMPOSSIBLE IS NOTHING.

2 comentarios:

Raquel ha dit...

Thais, estic molt impressionada!! Amb aquest torrent de bones vibracions crec que seguiré el teu blog amb molt d'entusiame!! Felicitats!

rlarios ha dit...

Avui he tingut el plaer de poder córrer amb la Thais duran 20km a la Cursa del Llop i desseguida m'he adonat que és una lluitadora. I com a molts corredors, fem servir les curses que enfortir-nos psicologicament per poder afrontar tots els reptes que ens presenta la vida.
Felcitats campiona!
Ricard

Publica un comentari a l'entrada