Ca macu

|

Ahir diumenge vaig tornar a sortir per Collserola, amb la intenció de buscar alguna de les senderes que el dia anterior m'havien explicat. Sortint des d'Esplugues, vaig agafar la mateixa sendera que el dia anterior per pujar fins la carretera de les aigües. Passant el Turó d'en Cors vaig vorejar l'antiaèria per seguir per la pista durant una bona estona, rodant a ritme renegat perque allò era prou avorrit. Un camí trencant a mà esquerra em va pujar fins a l'Observatori Fabra, i des d'allí vaig enfilar-me fins al Tibidabo i la Torre de Collserola, on vaig fer un descansillo al mirador per menjar-me un grapat de fruits secs que havia ficat a la bossa. Des del cim de Barcelona, vaig entreveure, enmig de la contaminació, cada un dels edificis emblemàtics de la ciutat. No és lleig del tot, és prou macu!

L'antena antiaèria al fons deixa a mà esquerra la ciutat i a la dreta el Vallès.

Vaig dubtar si seguir direcció Vallvidrera, o donar mig tomb per la Rabassada, però al final, les ganes de fer una mica el jabalí, em van fer decantar per una sendera prou dreta, que no m'importava on fés cap. La sendereta va anar degenerant, i crec que al final vaig acabar passant per una claveguera o algo semblant jajaja.

Torre de Collserola

Finalment vaig sortir a la Bonanova, i des d'alli, una mica d'orientació urbana fins a casa. in de bona feina, però algo avorrideta.




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada