Triatló de Xerta

|
No és q sigui fàcil d’enredar (bé, tampoc seria del tot mentida), més aviat és que si hi va l’Heura…jo també! jijiji Que amb ella xalo molt! Triatló de Xerta? Pos au, avaaaaaant!


Abans de començar, l’Heura, el Quim i jo ens mirem el canal amb desconfiança: que si em tiro per aquí, que si em tiro per allà…Sort que la tirada de bomba d’un dels organitzadors dona el tret de sortida i ja no queda temps per pensar res, tots a l’aigua!

La natació és una disciplina més o menys controlada, així que al llarg dels 900m adelanto a molta gent sense dificultat, encara que m’emporto alguna que altra patada i bufetada. Em costa una mica sortir de l’aigua, per la corrent, i si no fos pel “sarpat” d’un xertolí, potser m’haurien hagut d’anar a buscar a Amposta…

Transició ràpida i 14km de btt. Casi no noto el canvi, així que tot i no ser bona ciclista, la pujada d’asfalt (cames!) m’afavoreix i segueixo guanyant posicions (començar tan enrere vol dir que en tens molts per adelantar) fins que arribem al Canal per tornar al poble per una baixada pistera, on em passen uns quants volidos kamikazes. Mecaxisss, sóc algo cagada!

Gràcies a l’Adrià, faig el canvi i començo els 3,5km de córrer sense perdre massa temps. Els primers metres són molt raros, vaig com a descoordinada, però diràs que no sóc la única, i entre camps de tarongers guanyo posicions amb facilitat i finalment creuo l’arc amb un somriure, perquè m’ho estava passant molt bé, i amb la pena que s’hagi acabat tan ràpid! 55min 3ABS.

El Quim i l’Heura perfecte, triatletes de tota la vida! Així que ja podem pensar en la pròxima. Ara bé, em preocupa això de seguir provant coses noves, perquè totes m’agraden i al final el calendari “fotrà un pet”.

Com sempre, lo millor de tot l’assistència (Xavi, Àngels, Adrià i la princess). Felicitar a l’organització, per aquesta festa tan divertida i per la bona iniciativa amb els més joves, ja que crec que aquestes miniduatlons són una idea genial per fomentar l’esport en els més petits. Estos de Xerta, no sé com s’ho fan però sempre la claven ;)


Heura, next stop? jijiji

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada