2na Cronoescalada "Pujada a la Mola"

|
Saps aquella sensació d’ofegament que t’agafa quan penses en una cronoescalada? Doncs jo la vaig multiplicar per mil quan vaig veure que era la 3ra en sortir. Era dissabte a la tarde i l’Adrià i jo vam anar a la Torre de Fontaubella per córrer la 2na Cronoescalada “Pujada a la Mola”, (la bonica mola de Colldejou!) 3km, gairebé 600md+ i rampes del 60,8%.

Escalfament de luxe amb l’Agustí Roc (mira, ens hi vam trobar, fent petar la xerrada com aquell qui no vol la cosa...). A les comencen les sortides, cada 30seg, per ordre d’edat, primer les fèmines. Això de sortir 3ra no m’acabava de fer el pes, hauria preferit tenir més gent per davant per “motivar-me” a agafar al personal jajaja. L’estratègia era fàcil: a fuuuull! que sol eren 3km. El primer, tot i ser el més “pla” va ser el més dur, una aproximació per pista repetint-me “no caminaré, no caminaré”. A l’entrada a la sendera enxampo una de les noies que tinc davant, veig el cartell de “km1” i penso que sol me’n queden 2, que encara no he començat i casi s’acaba! Nooorrr! Més gassss! I esgarrapo i esgarrapo, en una sendera tècnica que es va fent dreta.

Agafo la segona noia just al principi de la tartera, anirem juntes fins al final, ja que el traçat es complica i més que rivals passem a ser companyes. Cartell de “km2”. Joliiiiin! Sol me’n queda un! Quina pena! Arribem a la Canal i és tan penjada que anem a quatre potes, grimpant entre les roques, amb un tuuuufo a cabra de monte que si no et tomba, encara motiva més.

Arribem dalt i sol ens queda planejar fins al Castell. De sobte sento que em criden, o millor dit s’esgolen! i penso “no pot ser… està a tot arreu!” i taxaaaaaan! la Maria! I Ricard! Són la repera! Jajaja Ja al castell, i amb el crono parat, faig un traguet enmig d’un entorn ASpectacular i me’n vaig a veure com puja l’Adrià, que sortia més tard (iujuuuuuu! el retornooooo!).

I si la pujada m’ha encantat, la baixada és un gustasso, per una sendera tècnica molt divertideta, amb un ritme d’aquells que si et distreus gaire t'hi deixes les dents, i en companyia de la gent del Virginia Bay Team, un equip jove i molt prometedor! Gent maca!

Amb 41, faig 2ABS i me’n vaig cap a casa amb un cap de setmana a la Casa Rural l’Era de la Torre de Fontaubella, un tast de vins en un Celler d’Scala Dei i una ampolleta de vi. Vés tu per on, que sortint de casa no hauria dit que la tarde prometia tant! I el sopar i la festa de la nit…no ho vulgueu saber! Amb caps de setmana així, normal que els dilluns tingui aquests traumes jajaaj.


Salut i cames! i pujaaaaades!

1 comentarios:

HEURA ha dit...

Enhorabona CRACK!
Tu sí que en saps!
Olé Adrià! Felicitats també pel teu RETORNO! Benvingut!

Publica un comentari a l'entrada