Vicenteta

|
El darrer dissabte me’l vaig fer anar de wash out, amb calçotada i carnaval, tornant al món real amb la calma. A més notava petites molèsties al genoll dret (el fastidiat, el que em porta pel camí de l’amargura) així no vaig fer res fins diumenge, que ja no em podia aguantar de sortir, i vaig decidir agafar la bici. Vaig pedalar ben acompanyada cap a la Serra, i passat el setè km vam agafar un trencant a mà dreta per agafar la ruta del Carrasclet direcció Capçanes. Passant per la font de Sta. Rosalia vam creuar el poble per seguir pedalant cap al Borball deixant a la dreta el pinar dels Frares. Després, com sempre a toc de pito per un dinar familiar, vam fer cap a Capçanes per tornar al poble passant per Guiamets. En total 3h 40min, a un ritme baix perque jo i la btt encara tenim certes desavinences. Falta tècnica i em desmoralitzo bastant. No vaig! però com diria un mestre “volar són hores de vol”.

Dilluns (festiu a Barcelona) ja tenia curiositat per provar el genoll, així que de bon matí vam enfilar-nos per la Garita amb intenció d’arribar fins a Jovara, però que va... quan portàvem 1h 20h aprox, vam decidir arribar-nos a la Font de Vicentó a omplir el botellín. Vam veure algo que jo no havia vist mai, una posta d’ous de gripau, així que el gripau no podia estar gaire lluny, i evidentment camuflat estava, amagant-se de nosaltres. Allí em va sortir la vena biòloga (i a l’Adrià també, que ja l'he fet mig biòleg jajaja), i amb ànsies d’ampliar la meva petita base de dades de fauna i flora tivissana, vam decidir deixar Jovara per un altre dia i còrrer cap al poble en busca de la càmera i quatre trastets més per fitxar el gripau. El vam batejar amb el nom de Vicententa, i ja tinc ganes que sigui dissabte per anar a veure que tal van els ous.

En total sol van sortir 2h 20min de trail, però va ser un matí divertidíssim i el genoll està perfecte. No es pot xalar tant!




0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada