Tivissa-Ginestar-Tivissa

|
Una s’acostuma a fer alguna cosa cada dia i diràs que després costa parar (error!), així que l’aiguat del dissabte em va anar bé i tot, per descansar. De fet volia fer el dia de descans divendres, però amb l’amenaça de pluja vaig acabar sortint 50 minutets rodadors a la pista, per provar les sabatilles noves.

Diumenge vaig quedar amb Xavi i l’Eduard Alonso, en resposta a l’sms “a les al camp de futbol, tirada llarga” del dissabte per la tarde. Vam pujar pel grau de St. Blai fins a Monegrets, des d’allí Coll del Ventall – Biscorn – Ginestar, on vam creuar el poble, per enfilar el camí de tornada pujant per Aspargaries- Mas de Samarra - La Cuna i arribar al poble per St. Blai. Ens vam aturar a la Font i al Salt, que donen gust de veure! I lo bona que està l’aigua!

En total 28,3km en in, un ritme suau però molt agradable, segurament per la bona companyia, que xerrant xerrant una va sumant km sense adonar-se. Un plaer córrer amb ells, no fa falta que els ho digui que ja ho saben ;)

Ah! i per la tarde vaig anar (amb cotxe) a veure a la meva sapeta Vicenteta i als seus ous. Un desastre! Ha caigut tanta aigua que va colar per sota de la lona de la bassa, va bufar-la i va aixecar el paviment. Total, que la bassa s’ha trencat i està tota brutota i malmesa. Molts ous han quedat secs i els que aguanten estan molt terrosos. A ver qui sobreviu… La Vicenteta no hi era, segurament s’ha pirat per no veure el desastre jajaja.



0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada