Bon Nadal i Feliç 2012

|
Arribades aquestes dates, una fa balanç del que ha estat l’any, dels bons i els mals moments; d’uns per seguir cultivant-los i dels altres per aprendre’n i millorar. A nivell esportiu ha estat un any força intens, he fet curses de muntanya, d’orientació, de btt, maratons, triatlons, raids, cronoescalades, ferrates i les meves primeres ultres. Per mi ha estat un any excepcional, ja no tant a nivell de resultats, sinó per haver aconseguit els meus petits reptes, i més encara per haver-ne disfrutat cada minut.

En aquest punt aprofito a demanar als Reis Mags un restiling del meu blog, per seguir intentant transmetre el que em fascina, i també recordar-los que he estat bona nena i per tant em mereixo tenir l’amiga que els he demanat, amb qui espero rodar milers de kms i descobrir indrets nous. D’il·lusió i reptes per l’any que entra, no fa falta que m’en portin, ja que per sort, sempre tinc amb que somiar. Tan sols els demanaria, i passa a ser la petició més important, salut per tothom i cames per tots els amics de la muntanya, per seguir fent km, que en bona companyia és, si més no, encara millor!


I perque a la vida no tot és muntanya, us deixo un enllaç que  us animo a compartir, ja que cada visita contribueix a finançar el programa Hospital amic (Pallapupas, músics, professors,...) de l'Hospital sant Joan de déu, per fer que l'estada dels nens sigui un bon record en el futur. Un petit gest per una gran causa. 

Bon Nadal i Feliç 2012!


0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada