Tancat per Vacances

|
Després d’uns mesets canyeros he decidit que el mes de juliol reuneix els factors idònis per al descans (calor, xafogor, festes i xarangues, gralla, escurçons i mosca negra, i un grapat de km a les cames), així que com bé diu el títol…tanco el xiringuito per vacances. El descans també forma part de l’entrenament. Hi ha temps per a tot. A més crec que és la millor opció per arribar a Carros, Cavalls i UTSM en condicions.

Des del passat octubre he estat sortint una mitja de 5-6 dies a la setmana, si no per muntanya de la bona, he sortit per Collserola, Montjuïc o m’he quedat treballant al gimnàs. Al final és un hàbit, així que tampoc és que m’hagi costat massa, és més, m’ajuda moltíssim en el son i metabolisme en general i m’influeix en el carácter i en l’estat d’humor (com diu Asics “correr té da algo más que sudor”). Així que tampoc és que pari del tot, sortiré un parell de dies per setmana (o quan m’apeteixi…), baixaré el ritme i sobretot, aparco el trail i agafo la bici o el banyador (el genoll m’ho agrairà).

A canvi…tinc per per davant un meset moooolt interessant (jiji) de xarangues, concerts i festes, un bon grapat de partitures de gralla per aprendre, un Kanuka on fer mojitos, i unes caletes on perdres i bucejar fins quedar arrugat.

A partir del Llop i fins la nocturna Tivissa-L’Ametlla faig un canvi d'hàbitat! Bon estiu a tots!

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada